1 Reply Latest reply on Oct 14, 2016 1:13 PM by jhall2

Como puedo saber si el dashboard de ePolicy Orchestrator tiene las versiones mas recientes?

madrox

Que tal

Esta instalado el ePolicy Orchestrator 4.6.2 en la empresa pero tengo duda si esta actualizando los archivos .dat correctamente.

En el dashboard aparece la leyenda "the last master repository pull attempt Washington 10/13/16  4:00:08 AM and was not succesful ".

La última versión instalada en el software es la 8302.0000 y revisando la sección de mcaffe "security updates" tiene la versión 8317

Tiene que coincidir la versión instalada en el software con la que ofrece mcaffe?

Tengo que hacer la actualizacion manual en caso de que sea así?

Gracias por el apoyo.

• 1. Re: Como puedo saber si el dashboard de ePolicy Orchestrator tiene las versiones mas recientes?
          jhall2

Translation:

'How do I know if the ePolicy Orchestrator dashboard has the most recent version?'

How are you

This ePolicy Orchestrator 4.6.2 installed in the company but I doubt if this updating correctly .dat files.
          the legend "the last master repository pull 10/13/16 4:00:08 AM Attempt Washington and was not succesful" appears on the dashboard.

The latest software version installed in 8302.0000 and is reviewing the section McAffe "security updates" have version 8317

You must match the installed software with version offered by McAfee?
          I have to do manual update if it so?

Thanks for the support.

I think this will need to be moved to the VSE or ePO forum.