Skip navigation
McAfee Secure sites help keep you safe from identity theft, credit card fraud, spyware, spam, viruses and online scams
1272 Views 15 Replies Latest reply: Apr 7, 2013 11:19 PM by karthiks RSS 1 2 Previous Next
lauragsamirb Newcomer 7 posts since
Mar 28, 2013
Currently Being Moderated

Mar 28, 2013 10:06 AM

Smartphone verouillé

Jai acheté un smartphone y a deja plusieurs semaine de sa et il y McAfee dessus, tout ce fait automatiquement. Maintenant je suis en Amérique et javais éteint mon gsm, quand je lai rallumé il etait verrouillé encore toujours maintenant. Jai essayer Avec "Oublier code PIN" mais il ne retrouve pas mon numéro ni mon e-mail adresse. Je suis bloquer maintenant, je ne sais plus rien faire avec mon smartphone. Si vous pouriez m'aider s'il vous plait.

• Nehal Jojo Jacob McAfeeSME 167 posts since
    Feb 4, 2013
    1. Mar 28, 2013 1:14 PM (in response to lauragsamirb)
    Re: Smartphone verouillé

Hi lauragsamirb,

Si je comprends bien, vous avez besoin d'une broche que vous pouvez déverrouiller votre téléphone. Est-ce vrai?.

Regards,
    Nehal Jojo Jacob
    Ret. McAfee Tier 2 Support
    Feb 4, 2013
    2. Mar 28, 2013 1:17 PM (in response to Nehal Jojo Jacob)

Hi lauragsamirb,

Ajout de mon post ci-dessus. Au moment de l'installation de McAfee Mobile Security. Vous pouvez utiliser un numéro de 6 chiffres numérique pour installer McAfee Mobile Security. Pensez-vous que remmember? .

Regards,
    Nehal Jojo Jacob
  • karthiks Veteran 740 posts since
    Mar 30, 2011
    5. Mar 29, 2013 2:56 AM (in response to lauragsamirb)

Lauragsamirb,

Google Translation:

Vous parlez anglais, si oui faites le moi savoir je vais organiser un rappel de l'un des technicien de l'équipe McAfee Mobile.

Si vous ne parlez pas anglais, je vais leur demander de vous envoyer un e-mail

In English:

Do you speak English,  if yes let me know I will arrange a call back from one of the McAfee Mobile team technician.

If you do not speak English, I will ask them to send you an email

Regards,
    Karthik Shankar
    McAfee Community Moderator
    https://community.mcafee.com

Do you have an idea for improving McAfee products? Please share it with our product team in our new Ideas community space! NOTE: You must register an account first. We look forward to hearing from you. Thank you for choosing McAfee!

Feb 4, 2013
    6. Mar 29, 2013 8:13 AM (in response to lauragsamirb)

Hi lauragsamirb,

Demandez Karthink mentionné, Parlez-vous anglais? Si oui, faites-nous savoir. Nous arange un rappel avec le code PIN pour déverrouiller votre téléphone. Je tiens à vous envoyer une épingle. Mais, la broche serait valable pour certains procès-verbaux. Donc, il est préférable de vous contacter et de donner épingle à travers phon lui-même. Comme Karthik, mentionné vous receceive un courriel sous peu!

Regards,
    Nehal Jojo Jacob
    Feb 4, 2013
    8. Mar 29, 2013 10:05 AM (in response to lauragsamirb)

Hi lauragsamirb,

WOW !! . Thanks's for being in english. From the last 1 day  , i was depending Google Translate !!... I have send you a private message asking for some detail's. Kindly provide that and let me know .

Regards,
    Nehal Jojo Jacob
    Feb 4, 2013
    9. Mar 29, 2013 10:33 AM (in response to lauragsamirb)

Hi lauragsamirb,

Else you can follow below post;

Please visit https://www.mcafeemobilesecurity.com/ . In the right - top corner you will be able to see an option stating " FORGOT YOUR PIN " ; As you can see below .

Forgot Pin.JPG

Please click on Forgot your pin and follow you will be reaching below page ;

Forgot pin email.JPG

As per above image ; You need to enter the email which is associated with the McAfee mobile security and you need to enter the Validation code . A unlock code will be send to your email address were you can unlcok it easily.

Let me know the outcome.

Regards,
    Nehal Jojo Jacob
1 2 Previous Next

More Like This

• Retrieving data ...

Bookmarked By (0)

Legend

• Correct Answers - 5 points
  • Helpful Answers - 3 points