1 Reply Latest reply on May 12, 2011 11:23 AM by April Jacobs

Pantalla azul durante la actualización

Buenas tardes,

Mi empresa compro Mcafee VirusScan Enterprice, instale la version 8.8, me descargue la actualizacion sdat6341.exe y en el proceso de instalacion, aparecio tipico error pantalla azul letras blancas pero luego quedo normal y claro error bases dañadas 1111, el computador es un dell vostro 410, con Windows Vista Home Basic Sp2...

No se que hacerle si dejarlo a que salga la nueva actualizacion se solucione este error de actualizacion.

• 1. Re: Pantalla azul durante la actualización

Hi Fredy,

I've moved your post to our VirusScan Enterprise area. Hopefully a spanish-speaking expert can help you soon.

Me he movido tu mensaje a nuestra área de VirusScan Enterprise. Esperemos que un experto de habla española le puede ayudar muy pronto.

Original post in English:

My company bought McAfee VirusScan Enterprice, install the version 8.8, I download the update sdat6341.exe and in the process of installation, blue screen error appeared typical white letters but then clear error remained normal and damaged bases 1111, the computer is a dell vostro 410, Windows Vista Home Basic Sp2 ...

Do not know whether to leave out the new update to resolve this error upgrade.