1 Antwort Neueste Antwort am Oct 16, 2017 5:34 AM von plamen.a

Ominöse Email Aufforderung zur Verlängerung

mmaier

Hallo,

habe heute diese Email erhalten, ist das eine gültige Aufforderung zur Velängerung ?

----------------------------------------------------

Dear Manfred Maier,

This is to inform you that Auto-Renewal service for your McAfee subscription has been disabled. As such, McAfee will not automatically renew your subscription and will not charge your credit card. At expiration your computer may be vulnerable to dangerous online threats unless you renew McAfee subscription. Hence you are requested to purchase the McAfee Renewal from McAfee Renewal Center.

We are glad to inform you that you have been nominated for McAfee Renewal Offer. With this limited offer you are eligible to get 24 months of free subscription with 4-Year McAfee Renewal, 18 months of free subscription with 3-Year McAfee Renewal, 10 months of free subscription with 2-Year McAfee Renewal and 4 months of free subscription with 1-Year McAfee Renewal.

To renew your McAfee Subscription with the McAfee Renewal Offer please click here > McAfee Renewal Center

Regards,

McAfee® Renewal Support!

Thank you for choosing McAfee®

--------------------------------------------------------

Hinter ****  McAfee Renewal Center **** steht dieser Link: secure.livechatinc.com/licence/9130465/open_chat.cgi

Aktuell läuft meine "Mcafee Total Protection" Lizenz noch 646 Tage.

Was ist hier los beim Vertieb ???

Gruß

Manfred Maier

• 1. Re: Ominöse Email Aufforderung zur Verlängerung
          plamen.a

Hallo Herr Maier,

hier handelt es sich um einen Systemfehler weswegen die Email geschickt wurde. Deshalb ist die Mail auch auf Englisch. Diese Email bestätigt, dass die Option für die Automatische Verlängerung Ihres Sicherheitspakets deaktiviert ist.

Hiermit möchte ich Sie zusichern, dass Ihr Paket gültig ist und bis 21 Juli 2019 gültig ist.

Ich möchte Sie im Namen unserer Firma um eine Entschuldigung für diesen Fehler bitten und bedanke mich im Voraus für Ihr Verständnis.

Mit freundlichen Grüßen,

Plamen