8 Reacties Laatste reactie op Sep 7, 2017 3:40 AM door antonius.b

Handmatig verlengen onmogelijk?

shilka

Ik probeer nu al weken lang mijn internet security suite te verlengen, maar of ik nu op 'nu verlengen' klik in mijn profiel, of in mijn antivirus programma zelf, of waar dan ook, ik word continu omgeleid naar een pagina die alleen de mogelijkheid geeft om up te graden naar een life saver abonnement, en waar ik dus niet mijn bestaande abonnement kan verlengen. Ik wil niet upgraden naar life saver, ik wil mijn bestaande licentie van internet security suit verlengen. Hoe moet ik dit doen als jullie elke poging van mij om te verlengen omleiden naar een pagina waar ik alleen maar kan upgraden naar een veel duurder pakket en helemaal niet mijn bestaande abonnement kan verlengen?

En als ik op de pagina waar ik alleen maar life saver kan kopen ben staat er: Klik hier als u vragen hebt over uw McAfee-abonnement. Opmerking: u wordt gevraagd u aan te melden. En als ik dan daar klik en inlog, word ik weer naar die pagina omgeleid naar die pagina waar ik NIET kan verlengen, en waar ik ALLEEN maar life saver kan kopen!

Als ik naar https://home.mcafee.com/ probeer te gaan wordt ik ook meteen omgeleid naar die pagina waar ik NIET kan verlengen, en waar ik ALLEEN maar life saver kan kopen!

Elke keer als ik mijn computer opstart komt er een pop-up dat ik mijn internet security suite moet verlengen, maar als ik dan op 'nu verlengen' klik, wordt ik weer omgeleid naar die pagina waar ik NIET kan verlengen, en waar ik ALLEEN maar life saver kan kopen!

Als ik mijn security center open, daar naar 'uw abonnement' ga en daar op 'nu verlengen' klik wordt ik weer omgeleid naar die pagina waar ik NIET kan verlengen, en waar ik ALLEEN maar life saver kan kopen!

Als ik mijn security center open, daar naar 'uw abonnement' ga en daar op nu 'abonnementen beheren' klik, en vervolgens inlog bij 'mijn account' en bij 'mijn apps' op 'nu verlengen' klik wordt ik weer omgeleid naar die pagina waar ik NIET kan verlengen, en waar ik ALLEEN maar life saver kan kopen!

Als ik mijn security center open, daar naar 'uw abonnement' ga en daar op nu 'abonnementen beheren' klik, en vervolgens inlog bij 'mijn account' en op de tab met mijn PC naam klik en daar op  'verlengen' klik wordt ik weer omgeleid naar die pagina waar ik NIET kan verlengen, en waar ik ALLEEN maar life saver kan kopen!

Hoe onmogelijk kunnen jullie het maken om met een 'verlengen' knop te kunnen verlengen? En hoe moet ik nu mijn internet security suite verlengen?

• 1. Re: Handmatig verlengen onmogelijk?
          shilka

Geen reactie? Waar is mijn beloofde 24/7 support?

• 2. Re: Handmatig verlengen onmogelijk?
            cyberdude

ik zou u willen adviseren om of telefonisch contact met mcafee op te nemen of met de chat uw vraag daar te stellen wat er aan de hand kan zijn.

Antivirus Software and Internet Security For Your PC or Mac | McAfee

• 3. Re: Handmatig verlengen onmogelijk?
              shilka

Bedankt voor uw reactie en advies cyberdude. Helaas is de chat functie niet beschikbaar voor mij aangezien ik geen creditcard bezit, en is de telefoon optie voor mij 'greyed out', en daar kan ik dus niet op klikken. Alleen de 'community' optie is voor mij beschikbaar, wat mij alleen maar weer naar dit forum brengt. Wordt er hier niet gereageerd door mcafee personeel?

• 4. Re: Handmatig verlengen onmogelijk?
                shilka

Na overleg in engelse chat functie voor niet vermelde landen die wel 24/7 beschikbaar is heb ik een nieuw product gekocht ipv mijn bestaande licentie verlengd. Dat al mijn verleng knoppen allemaal leiden naar een pagina waar je alleen maar kunt upgraden naar het duurste product is schijnbaar zoals het bedoeld is. Affijn, zo is het toch nog opgelost. Wel jammer dat de verleng functie blijkbaar niets anders meer is dan een misleidende reclame functie, en niet meer functioneert voor gewoon verlengen van een bestaand product.

• 5. Re: Handmatig verlengen onmogelijk?
                  cyberdude

bedankt voor uw antwoord en dat er gelukkig toch een oplossing is gevonden. ik zelf heb geen ervaring met de verlengknop.

was uw bestaande mcafee product nog steeds bestaand of was dit vervangen door een nieuw product  ?

voor mijn duidelijkheid.....was er op de link die ik aangaf niet de telefoonnummers voor nederland enof belgie zichtbaar voor u ?

• 6. Re: Handmatig verlengen onmogelijk?
                    shilka

Mijn bestaande product was nog niet verlopen, de nieuw gekochte licentie begint qua tijdsduur te lopen na het verstrijken van de oude licentie, en in die zin is het eindresultaat hetzelfde als een verlenging, Ik ben geen dagen 'kwijtgeraakt'.

Op de link die u aangaf was wel de optie "telefoon" met openingstijden zichtbaar, de optie was echter niet aanklikbaar (greyed out). Rechts waren wel telefoonnummers zichtbaar, maar die zijn niet bereikbaar buiten kantooruren.

Het is me opgevallen dat sommige andere landen en talen wel 24/7 ondersteuning hebben via chat dan wel telefoon, maar dat voor nederlanders / nederlandse taal dit forum de enige 24/7 optie is. Vandaar dat ik contact in het engels opgenomen heb om toch ondersteuning te kunnen krijgen buiten kantoor uren.

• 7. Re: Handmatig verlengen onmogelijk?
                      cyberdude

helemaal duidelijk. het klopt dat de telefoonoptie niet aanklikbaar is, maar dat enkel de telefoonnummers zichtbaar zijn om die vervolgens tijdens kantooruren te kunnen bereiken.

het is mij ook opgevallen dat support voor nederland enkel tijdens werkdagen bereikbaar is, maar dit komt ook bij andere av merken voor is mij opgevallen. engels support wordt vaak wel 24/7 gegeven.

in elk geval eind goed al goed.

• 8. Re: Handmatig verlengen onmogelijk?
                        antonius.b

Het is mogelijk handmatig te verlengen via de website nl.mcafeestore.com of rechstreek via uw account op de computer.

Wij hebben nederlands support op werkdagen van 09.00 tot 17.00 via de chat.

Buiten de tijden is er ook engels support mogelijk.

klantenservice

Product informatie
                        http://www.mcafee.com
                        Support & Service     
                        http://service.mcafee.com
                        Telefoon Klantenservice
                        Nederland 020-5040 586 (lokaal tarief)
                        België 02/275.07.03