5 Reacties Laatste reactie op Aug 30, 2017 9:02 AM door silvia.t

McAfee LiveSafe 'hacker onderschept verkeer- SSL-Split

mattsl

Ik heb een probleem met mijn McAfee LiveSafe op android. Ik krijg telkens de melding Wi-Fi wordt aangevallen (hacker onderschept verkeer- SSLSplit)

En nu kan ik me zelfs helemaal niet meer inloggen op dat wifi netwerk, het blijft hangen op IP-Adres ophalen.

Op mijn pc, welke met hetzelfde netwerk is verbonden krijg ik echter geen melding.

Mijn jongere broer, heeft net het zelfde probleem, ook android telefoon en McAfee LiveSafe en kan ook niet meer verbinden met het thuisnetwerk

Op de verschillende PC's in dat netwerk wordt er geen probleem gemeld door McAfee LiveSafe, ook op een android telefoon met een andere virusscanner wordt er geen probleem gemeld.

Hij zit ook op een compleet verschillend netwerk aangezien ik momenteel ergens anders verblijf.

Ik vermoed dat er een probleem is met de app? Ik krijg ook bepaalde menu onderdelen in een andere taal te zien.

Zowel ik als mijn broer krijgen de zelfde melding krijgen en kunnen niet inloggen, andere toestellen op het netwerk geen probleem hebben, terwijl we op compleet verschillende locaties zijn.

Hoe kunnen we dit oplossen?