3 Reacties Laatste reactie op Sep 7, 2017 2:48 AM door antonius.b

Restitutie

knoxxio

Van mijn PayPal is €83,16 voor het product Livesafe afgeschreven. Ik wil restitutie van de aankoop waar ik wettelijk recht op heb.

Reden is dat:

1. Licentie ontbreekt;
      2. Product werkt niet onder W10 Creators versie;
      3. Product geeft veel minder functionaliteit dan andere;
      4. Product is veel duurder dan andere en bij andere merken krijg je voor dit bedrag een twee PC versie.

Wat hebben jullie nodig om te restitueren?

Groet,

Lex

• 1. Re: Restitutie
          yacir.m

Om een restitutie uit te voeren vragen wij U vriendelijk ons telefonisch te contacteren. Aan de hand van de gegevens kunnen we het bedrag terug storten.

Vriendelijk bedankt.

• 2. Re: Restitutie
            nicovanderhoek

Ik heb dezelfde vraag. Alleen ben ik niet telefonisch bereikbaar op mijn werk door de weeks tussen 09:00 en 17:00. Dus hoe gaan we nu restitutie regelen? Ik vind McCafee een K**systeem. lastige ondersteuning en lastig installeren op alle devices, duur, onpraktisch. Ik heb het daarom ook nauwelijks gebruikt en wil het zeker niet verlengen. Nee ik heb geen account geactiveerd omdat ik niet alle gegevens bij jullie wil achterlaten en ook niet akkoord ga met al jullie voorwaarden. Omdat het niet kan. Zoals dat restitutie alleen telefonisch aanvragen. Ik werk in een chemisch bedrijf met brandbare en explosieve stoffen. Ik MAG van mijn (Amerikaanse) werkgever geen telefoon mee het bedrijf binnen nemen. Wij kunnen elkaar dus niet bereiken. (alleen voor noodgevallen via leidinggevenden) Ik wil dus gewoon mijn restitutie. Jullie proberen mij wel via noreply accounts te bereiken, maar ik wil jullie gewoon via de mail kunnen bereiken. Dat heeft nog een ander gewenst effect dat het schriftelijk gebeurd. Daarnaast wil ik mijn restitutie binnen 7 dagen op mijn rekening gestort hebben. Dit is een standaard-termijn dat Visa hanteert. Zo niet dan geef ik Visa opdracht te storneren.

Trouwens ik ben nooit akkoord gegaan met het bedrag wat nu is afgeschreven......Dat ligt 3x zo hoog als de vorige keer!

• 3. Re: Restitutie
              antonius.b

U kunt ons tussen 9.00 en 17.00 contocteren voor een restitutie.

Wij moeten u gegevens verifieren om de retitutie te kunnen uitvoeren

U kan ons contacteren via de telefoon of chat.

http://www.mcafee.com

Support & Service      http://service.mcafee.com

Telefoon Klantenservice Nederland 020-5040 586 (lokaal tarief)

België 02/275.07.03