cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
Highlighted

ePolicy Orchestrator 5.9, el agente no completa la instalación

Hola a toda la comunidad. Tengo un problema al querer instalar el McAfee en uno de nuestros equipos. El disco duro se quemó y tuvimos que comprar uno nuevo. Al tratar de instalar el ePolicy e instalarlo nos da un error, dice que la instalación no fue exitosa. No creo que sea un problema con la capacidad del equipo, antes tenía Windows 7, ahora tiene Windows 10 con 2 GB de RAM y 64 bits.

Ya intenté descargando la aplicación que "prepara" la PC para la instalación, y aparentemente decía que todo estaba listo. Pero aún así el agente no termina la instalación. Y no, no descargué ningún archivo corrupto o incompleto. No sabemos qué otra opción intentar, estaríamos muy agradecido si alguien puede darnos una solución.

1 Reply
Highlighted
McAfee Employee
McAfee Employee
Report Inappropriate Content
Message 2 of 2

Re: ePolicy Orchestrator 5.9, el agente no completa la instalación

Hola @robertoceg20 ,

Gracias por tu publicación

Antes que nada, avíseme si está intentando instalar McAfee Agent u e-Policy Orchestrator.

De acuerdo con mi entendimiento a continuación, está la sugerencia

En primer lugar, ePolicy Orchestrator no se puede instalar en la estación de trabajo como Windows 7 o Windows 10.

Si el ePO ya está instalado en alguno de los servidores y está intentando empujar al agente y se produce un error en ese caso, verifique KB56386 .

Si todo se ve bien, compruebe el frminst.log que estaría disponible en los registros de Windows \ Temp \ McAfee.

¿Fue útil mi respuesta?

Si encuentras útil esta publicación, ¡por favor dale un Kudos! Además, no olvide seleccionar "Aceptar como solución" si esta respuesta resuelve su consulta.

--

Hello,

Thanks for your post.

First of all let me know, Whether you are trying to install the McAfee Agent or e-Policy Orchestrator.

Based on my understanding below is the suggestion

First of all ePolicy Orchestrator can not be installed on the Workstation like Windows 7 or Windows 10.

If the ePO is already installed on any of the server and you are trying to push the mcafee agent and that is getting failed in that case please check KB56386.

If everything looks good then check the frminst.log which would be available in the Windows\Temp\McAfee Logs.

Was my reply helpful?

If you find this post useful, please give it a Kudos! Also, please don't forget to select "Accept as a Solution" if this reply resolves your query! 

You Deserve an Award
Don't forget, when your helpful posts earn a kudos or get accepted as a solution you can unlock perks and badges. Those aren't the only badges, either. How many can you collect? Click here to learn more.

Community Help Hub

New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

• Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

• Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community