cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
joaomeira
Level 7

I can not disable real-time scanning

I am brasilian

Eu clico um monte de vez em varredura em tempo real mais não acontece nada ... Não aparece o botão DESATIVAR.. E isto começou acontecer depois de uma atualização que teve no McAfee e teve que reeniciar o computador!!

I click a lot of time to scan in real time over nothing happens ... OFF button does not appear .. And this started to happen after an update that had the McAfee and had to reeniciar your computer!

COMO RESOLVER???

HOW TO SOLVE???

Message was edited by: joaomeira on 10/10/13 5:11:54 PM CDT

My quarantined items do not carry!

Meus itens em quarentena não carregam!

QUARENTENA.PNG

Loading.........................................................................................................................................................................................? Ifinite Loading!

Message was edited by: joaomeira on 10/10/13 5:33:09 PM CDT
0 Kudos
3 Replies
exbrit
Level 21

Re: I can not disable real-time scanning

Make sure that your operating system and in particular Internet Explorer are up to date, even if you use another browser.

Try running the Virtual Technician to see if it will find and fix any problems.

If that doesn't work, uninstall all McAfee software via Control Panel > Programs

Run the MCPR cleanup tool, reboot and reinstall from your online account.

If you need assistance contact Technical Support, it's free of charge by phone or online chat.

..............

Certifique-se de que o seu sistema operacional e, em especial Internet Explorer são até à data, mesmo se você usar outro navegador.

Tente executar o Técnico Virtual para ver se ele vai encontrar e corrigir quaisquer problemas.

Se isso não ajudar, desinstale todo o software McAfee via Painel de Controle> Programas

Execute a ferramenta de limpeza MCPR, reiniciar e reinstalar a partir de sua conta online.

Se você precisar de suporte técnico contato assistência, é gratuito por telefone ou chat online.

(Translation by Google)

0 Kudos
joaomeira
Level 7

Estou reinstalando de acordo como você pediu quando eu acabar volto para falar se deu certo

..............

I'm reinstalling according as you asked when I finish I go back to talk if it worked

(Translation by Google)

0 Kudos
exbrit
Level 21

OK.  ;-)

0 Kudos