cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
mpers
Level 7
Report Inappropriate Content
Message 1 of 2

Förnyelse

Har fått mail om automatisk förnyelse som kostar 999,-. Om jag inte väljer automatiskt kan jag få det för 699,- Hur kan skillnaden vara så stor? Jag vill förnya men absolut inte betala 300,- extra för det.

1 Reply
diana_k
Moderator
Moderator
Report Inappropriate Content
Message 2 of 2

Re: Förnyelse

Hej, Såvitt jag förstår vill du veta varför har du betalt 699 SEK förra året och emailed som du har fått sager att prenumerationen kostar 999 SEK. Orsaken för detta är att normalt pris på din produkt är 999 SEK och du har fått ett erbjudande från DELL förra göra på 699 SEK. Jag rekomenderar att du kontaktar oss via telefon (på 08 57929004) eller chatt på: http://service.mcafee.com för att kunna hjälpa dig att förnya prenumerationen på ett bättre pris än 999 SEK. Mvh, McAfee Kundtjänst
How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

• Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

• Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community