cancelar
Mostrando los resultados de 
Mostrar  solo  | Buscar en lugar de 
Quiere decir: 

Solicitud de Reembolso

Ir a solución

Hola, 

Quisiera solicitar el reembolso de los 69,95€ cargados en mi tarjeta de crédito el 28/11/2020 sin previo aviso para la renovación de la licencia McAfee, por favor.

Gracias.

1 SOLUCIÓN ACEPTADA

Soluciones aceptadas

Re: Solicitud de Reembolso

Ir a solución

Hi @Angry_Man 

Lamentamos las molestias. Acceda al enlace de abajo para contactar con nuestro soporte de chat para ayudarlo a procesar su consulta de reembolso.

Chat support 

Thanks,

Ver la solución en mensaje original publicado

4 RESPUESTAS 4

Ir a solución

Hi @Angry_Man 

Lamentamos las molestias. Acceda al enlace de abajo para contactar con nuestro soporte de chat para ayudarlo a procesar su consulta de reembolso.

Chat support 

Thanks,

Ver la solución en mensaje original publicado

Ir a solución

Hola. 

El link que adjuntan al chat support no funciona: 

Chat support 

La página no llega a cargar nunca y no puedo seguir el link.

Por favor, sean serios y díganme de qué manera puedo cancelar mi suscripción con ustedes y recibir el re-embolso de los 69,95€ que me han conbrado sin previo aviso.

Gracias

Ir a solución

Here's a screenshot of the error I get when I follow your link the chat support. Please, gentlemen, let's be serious and provide a solution to my request.

Ir a solución

The phone number for the official support fir Spain in 901 120 175 but the link for the chat service.mcafee.com should also work. PLease contact us on Live Support as we cannot resolve your quiery via Community Support page becasue of pending verifications.

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

• Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

• Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community