cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Highlighted

Mobilen er låst av McAfee

Jump to solution

Hei!

Mobilen min er låst av funksjonen Automatisk låsing i Finn enhet fordi den ikke har nettverkstilkobling eller SIM-kortet ble fjernet. Sim kortet er ikke fjernet. Telefonen er ikke koblet til nett, så jeg får ikke låst den opp. Jeg har glemt pin-koden, og for ikke laget en ny. Håper noen kan hjelpe raskt. Hjelpeløs uten telefonen min.

Mvh Ane Johannessen

1 Solution

Accepted Solutions

Re: Mobilen er låst av McAfee

Jump to solution
Hei Ane, Har du prøvd selv å låse opp telefonen? Har du klikket på glemt pinkode for å se om det virker? Denne saken er litt mer komplisert og krever personlig informasjon fra eieren av enheten. Jeg forstår at situasjonen er ubehagelig og vi skal gjøre det som er nødvendig for å hjelpe deg med å løse ditt problem så snart som mulig. Det er nødvendig å kontakte kundestøtte på direkte via chatt eller telefon. Vil du ringe oss er telefonnummeret +47 23 05 04 20, og våre linjer er åpne fra 0900 - 1800. Du kan ellers finne alle våre alternativer for kontakt og støtte på http://service.mcafee.com. Med vennlig hilsen, Viktoriya Stoeva McAfee kundeservice
1 Reply

Re: Mobilen er låst av McAfee

Jump to solution
Hei Ane, Har du prøvd selv å låse opp telefonen? Har du klikket på glemt pinkode for å se om det virker? Denne saken er litt mer komplisert og krever personlig informasjon fra eieren av enheten. Jeg forstår at situasjonen er ubehagelig og vi skal gjøre det som er nødvendig for å hjelpe deg med å løse ditt problem så snart som mulig. Det er nødvendig å kontakte kundestøtte på direkte via chatt eller telefon. Vil du ringe oss er telefonnummeret +47 23 05 04 20, og våre linjer er åpne fra 0900 - 1800. Du kan ellers finne alle våre alternativer for kontakt og støtte på http://service.mcafee.com. Med vennlig hilsen, Viktoriya Stoeva McAfee kundeservice
MPower Badge Now Available
Customers attending MPower can earn a community badge. Check into the MPower forum and say hi to have the badge awarded to your community profile.