cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
ringoman
Level 7

Artemis!2AE45D1D40BD

Hallo zusammen,

ich habe seit über einem Jahr Uniblue PC-Mechanic auf meinem PC. Jetzt meldet plötzlich McAfee dass er die pc-mechanic.exe Datei isoliert hat da diese mit dem Trojaner Artemis!2AE45D1D40BD

befallen wäre. Hat jemand eine Lösung ? Ich hab die pc-mechanic.exe Datei mal gezippt im Anhang.

Gruß

Ringoman

Message was edited by Moderator to remove attachment, (against forum rules).

0 Kudos
2 Replies
exbrit
Level 21

Re: Artemis!2AE45D1D40BD

a)   PC Mechanic is not recommended by most experienced computer users as it will cause major problems - registry cleaners generally remove more than just the garbage.

b)   The owner of the software must apply for clearance using this form:  Detection Dispute Submission | McAfee Labs

Meanwhile read the following link.  It's in English only sorry.

Übersetzt von Google:
a) PC-Mechaniker wird von den meisten erfahrenen Computer-Nutzern empfohlen, da es zu großen Problemen führen wird - Registry-Reiniger im Allgemeinen mehr entfernen, als nur den Müll.
b) Der Eigentümer der Software muss für die Freigabe mit diesem Formular beantragen: Detection Dispute Submission | McAfee Labs

Inzwischen lesen Sie den folgenden Link. Es ist nur in englischer Sprache: 

0 Kudos
catdaddy
Level 20

Re: Artemis!2AE45D1D40BD

​,

Due to inactivity and no further responses, I am assuming this thread as 'Assumed Answered'. If this is indeed not the case, kindly create another thread if you still need assistance.

Thank you,

All the Best,

Cliff

Moderator

Cliff
McAfee Volunteer
0 Kudos