cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
Royja
Level 7
Report Inappropriate Content
Message 1 of 3

comprobación de Hashes de conti

tengo una lista algo extensa de los Hash MD5 y SHA256 del ramsomware CONTI, como y donde puedo comprobar que el AV tenga estos cubiertos
2 Replies
Sivakumar1
McAfee Employee
McAfee Employee
Message 2 of 3

Re: comprobación de Hashes de conti

Hola @Royja. Gracias por comunicarse con McAfee Enterprise Community. Le recomendaría que cree una Solicitud de servicio sobre esto y nos envíe la lista de hashes y la revisaremos y le daremos una actualización sobre esto.

Was my reply helpful?
If you find this post useful, Please give it a Kudos! Also, Please don't forget to select "Accept as a solution" if this reply resolves your query!

Saif_f
McAfee Employee
McAfee Employee
Message 3 of 3

Re: comprobación de Hashes de conti

Hola @Royja 

Gracias por publicar en el foro de la comunidad. Si está buscando cobertura ENS/VSE para la lista de hash, puede enviarnos los hash registrando una solicitud de servicio o, si tiene MVISION Insights, puede usar este producto para verificar la cobertura.

Página de inicio de sesión del portal de servicios:
https://support.mcafee.com/webcenter/portal/supportportal/pages_home

Saludos cordiales,

¿Fue útil mi respuesta?
Si esta información fue útil de alguna manera o respondió a su pregunta, seleccione Aceptar como solución en mi respuesta y envíe un Kudo, juntos podemos ayudar a otros miembros.

You Deserve an Award
Don't forget, when your helpful posts earn a kudos or get accepted as a solution you can unlock perks and badges. Those aren't the only badges, either. How many can you collect? Click here to learn more.

Community Help Hub

New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

• Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

• Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community