cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Restitutie automatisch verlengen

Goedemiddag,

Tot mijn verbazing zag ik dat er op 28 december €99,95 van mijn creditcard is afgehaald voor een verlenging die ik totaal niet gewild heb! Ik was mij er niet van bewust dat dit een automatische verlenging was en vind dit erg vervelend aangezien ik ten eerste het product niet goed vond werken, en ten tweede het ook nog eens 3x zo duur is als het eerste pakket wat ik gekocht had vorig jaar. Ik ben maar een student en kan dit geld echt niet missen.

Momenteel ben ik op Bali bezig met mijn stage en telefonisch contact is haast niet mogelijk. Daarom wil ik graag weten hoe ik contact kan krijgen met iemand die mijn abonnement kan opzeggen en mijn #restitutieverzoek kan opnemen. Kan iemand mij een mail sturen of dergelijk

Met vriendelijke groet,

Franka

1 Reply
silvia_t Moderator
Moderator
Report Inappropriate Content
Message 2 of 2

Re: Restitutie automatisch verlengen

Geachte Franka Dulleman,

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met  McAfee  ondersteuning.
Uw Service Request nummer is: 2727343217

U heeft een aanvraag voor een terugstorting ingediend.
Ik begrijp uw omschreven situatie en ik zal mijn uiterste best doen om zo snel en adequaat mogelijk uw vraag te beantwoorden.

Ik heb uw account gecontroleerd met het e-mailadres frankarianne@hotmail.com en ik heb uw abonnement voor McAfee LiveSafe gevonden welke geldig is t/m 27.01.2021.

Zoals wij van u hebben begrepen gaat u niet akkoord met de verlenging van uw abonnement en u wenst het betaalde bedrag terug te ontvangen. Wij zullen dan ook restitutie van de betaling die is gedaan aan McAfee toepassen en de automatische verlenging van uw abonnement annuleren.

McAfee heeft het bedrag van rekening afgeschreven aangezien ten tijde van het afsluiten van uw abonnement de functie voor het automatische verlengen van uw abonnement op actief stond ingesteld.

Dit is een onderdeel van de algemene voorwaarden waarmee u akkoord bent gegaan. Dit is zodat dat uw computer altijd beschermd blijft tegen bedreigingen en aanvallen van buitenaf zoals internet criminaliteit en andere aanvallen.
Wij noemen dit "Always On Protection™", ofterwijl "Altijd Beschermd", iets dat door veel van onze klanten zeer op prijs wordt gesteld aangezien zij zo zorgeloos van de McAfee bescherming kunnen genieten zonder te moeten bijhouden wanneer precies het abonnement verloopt en zij in actie moeten komen.
U kunt deze automatische verlenging uiteraard ten alle tijde gedurende de loop van het abonnement uitschakelen.  Dit kan via uw account of door contact op te nemen met McAfee via de telefoon, chat of per e-mail.

De jaarlijkse betaling vindt plaats een maand voor het verlopen van uw abonnement tegen de dan geldende prijzen. U wordt hiervan dan per e-mail op de hoogte gebracht en u heeft dan nog een maand na het feitelijk verlopen van uw abonnement de gelegenheid gebruik te maken van ons restitutie beleid. Dit stelt u in de gelegenheid gedurende een periode van twee maanden terugvordering van de betaling aan te vragen en verlenging stop te zetten.

Ondertussen heb ik het bedrag van 99.95 EUR terug laten storten op de credit card rekening waarvan het is afgehaald. Het bestelnummer CS2472109732 wordt geannuleerd. De automatische vernieuwing van uw abonnement is stopgezet.
Houdt u er alstublieft rekening mee dat de terugboeking tussen 5 en 10 werkdagen in beslag neemt.
Uw abonnement voor McAfee LiveSafe blijft geldig t/m 27.01.2020.

Om misverstanden te voorkomen, heb ik uw betaalgegevens verwijderd uit onze systeem.

Het was een waar genoegen om u van dienst te mogen zijn.
Indien u nog verdere ondersteuning nodig heeft, stellen wij voor dat u ons contacteert via chat/telefoon volgens de onderaan vermelde opties. Een afgevaardigde zal uw probleem dan rechtstreeks verhelpen. 
Al onze contacten en hulpopties kan u vinden  op : http://service.mcafee.com   

Wij zullen u met het grootste plezier begeleiden en u de meest aangepaste individuele oplossing voor uw probleem aanbieden.
Wij verontschuldigen ons voor eventuele misverstanden.

Met vriendelijke groeten,
Silvia
Support & Service Representative
McAfee Consumer Products
                    België 02/275.07.03
How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

• Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

• Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community