cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Restitutie automatisch verlengen

Goedemiddag,

Tot mijn verbazing zag ik dat er op 28 december €99,95 van mijn creditcard is afgehaald voor een verlenging die ik totaal niet gewild heb! Ik was mij er niet van bewust dat dit een automatische verlenging was en vind dit erg vervelend aangezien ik ten eerste het product niet goed vond werken, en ten tweede het ook nog eens 3x zo duur is als het eerste pakket wat ik gekocht had vorig jaar. Ik ben maar een student en kan dit geld echt niet missen.

Momenteel ben ik op Bali bezig met mijn stage en telefonisch contact is haast niet mogelijk. Daarom wil ik graag weten hoe ik contact kan krijgen met iemand die mijn abonnement kan opzeggen en mijn #restitutieverzoek kan opnemen. Kan iemand mij een mail sturen of dergelijk

Met vriendelijke groet,

Franka

1 Reply
silvia_t Moderator
Moderator
Report Inappropriate Content
Message 2 of 2

Re: Restitutie automatisch verlengen

Geachte Franka Dulleman,

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met  McAfee  ondersteuning.
Uw Service Request nummer is: 2727343217

U heeft een aanvraag voor een terugstorting ingediend.
Ik begrijp uw omschreven situatie en ik zal mijn uiterste best doen om zo snel en adequaat mogelijk uw vraag te beantwoorden.

Ik heb uw account gecontroleerd met het e-mailadres frankarianne@hotmail.com en ik heb uw abonnement voor McAfee LiveSafe gevonden welke geldig is t/m 27.01.2021.

Zoals wij van u hebben begrepen gaat u niet akkoord met de verlenging van uw abonnement en u wenst het betaalde bedrag terug te ontvangen. Wij zullen dan ook restitutie van de betaling die is gedaan aan McAfee toepassen en de automatische verlenging van uw abonnement annuleren.

McAfee heeft het bedrag van rekening afgeschreven aangezien ten tijde van het afsluiten van uw abonnement de functie voor het automatische verlengen van uw abonnement op actief stond ingesteld.