cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
Highlighted
Level 7
Report Inappropriate Content
Message 1 of 4

Automatische verlenging

Jump to solution

Afgelopen jaar heb ik de automatische verlening aangezet in mijn account. Hiermee voorkom je dat je na afloop van elke periode weer je producten moet verlengen. Maar ik voel me enorm bedonderd. Ik heb nu bijna 100Euro betaald voor 1 jaar! Afgelopen jaren heb ik zulke bedragen voor 2 of 3 jaar betaald. En als ik nu kijk zo ik zelf voor minder dan 40Euro kunnen verlengen. Dus ik heb in elk geval al de automatische verlenging uitgezet en volgend jaar kijk ik of ik nog met McAfee verder wil na al die jaren.

Wat is hierop de officiële reactie van McAfee? In elk geval benaderen ze hun trouwe klanten niet pro-actief.

1 Solution

Accepted Solutions
Highlighted
Moderator
Moderator
Message 2 of 4

Re: Automatische verlenging

Jump to solution

Hallo,

Allereerst spijt het ons zo erg voor het ongemak. U bent een trouwe klant en we willen u niet verliezen.
Wij verzoeken u vriendelijk contact op te nemen met de ondersteuning, waar zij uw abonnement zullen controleren en ook kortingen kunnen aanbieden. Ga naar de onderstaande ondersteuningslink,

McAfee-ondersteuning

Neem contact op tijdens werkdagen en uren

Vriendelijke groeten,
Madhan M

View solution in original post

3 Replies
Highlighted
Moderator
Moderator
Message 2 of 4

Jump to solution

Hallo,

Allereerst spijt het ons zo erg voor het ongemak. U bent een trouwe klant en we willen u niet verliezen.
Wij verzoeken u vriendelijk contact op te nemen met de ondersteuning, waar zij uw abonnement zullen controleren en ook kortingen kunnen aanbieden. Ga naar de onderstaande ondersteuningslink,

McAfee-ondersteuning

Neem contact op tijdens werkdagen en uren

Vriendelijke groeten,
Madhan M

View solution in original post

Highlighted
Level 7
Message 3 of 4

Jump to solution
The is no solution offered for my situation by the Dutch McAfee helpdesk. No refund and no other courtesy offering. I'm not happy at all with the situation that has been created ever since the automatic renewal started. Be aware of phishing... now also by the company itself that offers anti-virus software. I have serious doubts to ptoceed with McAfee. I will post on public boards my experiences with McAfee.
A very unsatisfied customer.
Highlighted
Moderator
Moderator
Message 4 of 4

Jump to solution

Hello @MikeEH 

We are so sorry that Refund is not processed. Due to nature of this incident, we will contact and help resolve the issue privately.

I've sent you a private message. Please check and respond to that message.

Regards,
Madhan M

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

• Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

• Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community