cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Highlighted

kan ikke komme ind på en hjemmeside

Jump to solution

Hej

Jeg har gjort brug af en hjemmeside i et godt stykke tid, men lige pludselig kan jeg ikke åbne hjemmesiden, da den bliver blokeret af McAfee. Kan man muligvis fjerne denne blokering?

1 Solution

Accepted Solutions
Moderator mads_l
Moderator
Report Inappropriate Content
Message 2 of 2

Re: kan ikke komme ind på en hjemmeside

Jump to solution

Hej, 

Jeg kan forstå, at en hjemmeside bliver blokeret.

Her er et par løsningsforslag: 

1: åben din browser (google chrome el.) gå til funktioner og find webadvisor appen.

a: I appen kan du tilføje hjemmesiden og blokeringen skulle stoppe.

2: åben Mcafee programmet og åben din Firewall, når den er åben vil du kunne finde en funktion i nederst højre hjørne "gendan standard" klik på den, og prøv at åbne hjemmesiden igen.

Hvis dette ikke virker, kan du slå Firewall helt fra, og prøve at åben siden igen.

Hjælper dette ikke kan du konstantere at det ikke er hos Mcafee problemet ligger, da McAfee er slået fra. 

Virker det, så kontakt support for hjælp.

Tlf 35258321   Man - Fre / 9.00 til 18.00

Venlig hilsen 

Mads 

McAfee kunde support. 

1 Reply
Moderator mads_l
Moderator
Report Inappropriate Content
Message 2 of 2

Re: kan ikke komme ind på en hjemmeside

Jump to solution

Hej, 

Jeg kan forstå, at en hjemmeside bliver blokeret.

Her er et par løsningsforslag: 

1: åben din browser (google chrome el.) gå til funktioner og find webadvisor appen.

a: I appen kan du tilføje hjemmesiden og blokeringen skulle stoppe.

2: åben Mcafee programmet og åben din Firewall, når den er åben vil du kunne finde en funktion i nederst højre hjørne "gendan standard" klik på den, og prøv at åbne hjemmesiden igen.

Hvis dette ikke virker, kan du slå Firewall helt fra, og prøve at åben siden igen.

Hjælper dette ikke kan du konstantere at det ikke er hos Mcafee problemet ligger, da McAfee er slået fra. 

Virker det, så kontakt support for hjælp.

Tlf 35258321   Man - Fre / 9.00 til 18.00

Venlig hilsen 

Mads 

McAfee kunde support. 

Member Rewards
McAfee Community rewards active and helpful members just like you. Click here to take a look at the first community members who received a special reward and were recognized by McAfee leader, Aneel Jaeel, for their participation and trusted knowledge in the community.