cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Highlighted
lark
Level 7

Problemer fundet

Jump to solution

Hej igen, 

Jeg skrev ind i går, da jeg ikke forstod, hvordan min scanning kunne sige, at den fandt 6 problemer, men 0 blev løst. 

Er der en der er interesseret i at hjælpe mig? 

Mange tak.

Lærke. 

0 Kudos
1 Solution

Accepted Solutions
Moderator
Moderator

Re: Problemer fundet

Jump to solution

Kære Lærke,

Tak for din henvendelse til McAfee Kundeservice.

Jeg kan forstå, at du vil have refundering af den automatiske fornyelse af dit McAfee produkt.

En løsning kan være følgende:

Du åbner McAfee og klikker på indstillinger.
Der kan du finde karantæne.

Du må klikke på de små pilene og markere alle elementer.

Derefter skal du klikke på slet.

Det er muligt, at problemet kræver yderligere undersøgelse, så vi anbefaler dig at kontakte os via telefon eller chat.

Jeg håber, at jeg har hjulpet dig. Hvis du har brug for yderligere hjælp eller assistance, tøv ikke med at kontakte os igen via chat eller telefon 35258321 mellem kl. 09:00-18:00 - mandag til fredag, når du har mulighed til at være foran computeren, så at vi kan tage den i fjernstyring og hjælpe dig.

Med venlig hilsen
Tihomir Blagoev
McAfee Kundeservice

0 Kudos
1 Reply
Moderator
Moderator

Re: Problemer fundet

Jump to solution

Kære Lærke,

Tak for din henvendelse til McAfee Kundeservice.

Jeg kan forstå, at du vil have refundering af den automatiske fornyelse af dit McAfee produkt.

En løsning kan være følgende:

Du åbner McAfee og klikker på indstillinger.
Der kan du finde karantæne.

Du må klikke på de små pilene og markere alle elementer.

Derefter skal du klikke på slet.

Det er muligt, at problemet kræver yderligere undersøgelse, så vi anbefaler dig at kontakte os via telefon eller chat.

Jeg håber, at jeg har hjulpet dig. Hvis du har brug for yderligere hjælp eller assistance, tøv ikke med at kontakte os igen via chat eller telefon 35258321 mellem kl. 09:00-18:00 - mandag til fredag, når du har mulighed til at være foran computeren, så at vi kan tage den i fjernstyring og hjælpe dig.

Med venlig hilsen
Tihomir Blagoev
McAfee Kundeservice

0 Kudos