cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Fornyet abonnement fejl

Jump to solution

Hej

Mit abonnement er lige blevet fornyet automatisk, hvilket jeg ikke har godkendt.

Kan også se at det er fornyet med en noget høj pris, 899 kr for 1 år.

Kan også se at hvis jeg skulle forny det selv, vil det kun koste mig 599 kr for 1 år eller 899 kr for 2 år.

Det synes jeg på ingen måde kan være fair.

Så enten bliver mit fornyet abonnement forlænget til 2 år uden ekstra omkostninger, ellers bliver det annulleret og refunderet.

Vh Susan Sørensen

1 Solution

Accepted Solutions
Highlighted
Moderator mads_l
Moderator
Report Inappropriate Content
Message 2 of 2

Re: Fornyet abonnement fejl

Jump to solution

Hej Susan

Jeg kan forstå at du er blevet automatisk fornyet.

Alle betalte abonnementer på McAfee-tjenester optages automatisk i McAfee Always On Protection™-programmet. Et abonnement, som er ved at udløbe, vil automatisk blive fornyet i endnu en periode. Dette program giver betalende abonnenter mulighed for at fortsætte med at modtage uafbrudt beskyttelse fra McAfees sikkerhedstjenester. Så der er ingen grund til at bekymre sig for, at et uventet abonnementsudløb efterlader pc'en med et sikkerhedshul.

For at vi kan refundere dig,  skal du ringe ind til os på supporten. 

Grunden er at vi skal have verifireret dig for, at kunne refundere dig.  

Dansk kunde support :  35258321  Man til Fre 9.00 - 18. 00.

Venlig hilsen

Mads 

McAfee Kunde Support.

1 Reply
Highlighted
Moderator mads_l
Moderator
Report Inappropriate Content
Message 2 of 2

Re: Fornyet abonnement fejl

Jump to solution

Hej Susan

Jeg kan forstå at du er blevet automatisk fornyet.

Alle betalte abonnementer på McAfee-tjenester optages automatisk i McAfee Always On Protection™-programmet. Et abonnement, som er ved at udløbe, vil automatisk blive fornyet i endnu en periode. Dette program giver betalende abonnenter mulighed for at fortsætte med at modtage uafbrudt beskyttelse fra McAfees sikkerhedstjenester. Så der er ingen grund til at bekymre sig for, at et uventet abonnementsudløb efterlader pc'en med et sikkerhedshul.

For at vi kan refundere dig,  skal du ringe ind til os på supporten. 

Grunden er at vi skal have verifireret dig for, at kunne refundere dig.  

Dansk kunde support :  35258321  Man til Fre 9.00 - 18. 00.

Venlig hilsen

Mads 

McAfee Kunde Support.

Member Rewards
McAfee Community rewards active and helpful members just like you. Click here to take a look at the first community members who received a special reward and were recognized by McAfee leader, Aneel Jaeel, for their participation and trusted knowledge in the community.