cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
Level 7
Report Inappropriate Content
Message 1 of 3

Terugbetalingen

Graag terugbetaling van automatische verlenging Live Safe , CS2601973438 , nog niet gedownload en mail te vroeg verwijderd , betaald op 25/09 . (€99.95) STOPZETTING van het abonnement wegens niet gebruik

Op 02/10 ondersteuning gezocht bij Mcafee via telefoon op nummer +32-25885504 , eerste poging in gebrekkig Engels om te helpen (vraag was stopzetting van abonnement en terugbetaling)

Dan PC overgenomen , op scherm getoond dat voor €19.99 alles in orde kwam , na goedkeuring met DIGIpas  was er plots € 207.96 van de rekening ??, dit ten voordele van ALPHCom Rotterdam.

Kaarten en rekening geblokkeerd en klacht neergelegd bij politie

Dus graag simpele terug betaling via bank eventueel nodig contact via mail en in het nederlands , zeker geen telefonisch contact wegens wantrouwen

Bedankt voor een snelle opvolging en oplossing

2 Replies

Re: Terugbetalingen

Hallo @Filou,

Excuses voor het ongemak

We hebben je een privé-e-mail gestuurd met het verzoek om meer informatie. Beantwoord die e-mail met de gevraagde informatie om u beter van dienst te kunnen zijn

vriendelijke groeten

Srinivasa Ragavan

Reliable Contributor
Reliable Contributor
Report Inappropriate Content
Message 3 of 3

Re: Terugbetalingen

hallo,

ik las zojuist uw bericht.

niet iets om vrolijk van te worden en kan me voorstellen dat u ook geschrokken bent door dit voorval.

is het telefoonnummer gevonden op de mcafee website of ergens anders misschien ?

McAfee heeft een support die u in het Nederlands te woord staat en bereikbaar is per telefoon of per chat tijdens werkdagen en kantoortijden

u kunt deze op verschillende manieren bereiken;

1. via https://service.mcafee.com

dan opent de website klantondersteuning van McAfee. in het midden rechts staat ;wilt u met een expert praten ? en daaronder in het wit contact opnemen met ondersteuning

als u hierop klikt opent een nieuwe pagina waar u kunt aangeven waarvoor u hulp zoekt. enz.

2. opent u het programma LiveSafe. bovenaan staan verschillende opties zoals Startpagina enz.

klik op Mijn Informatie en rechts onderaan is een icoontje met de tekst help en ondersteuning.

dit zal de klantondersteuning pagina openen

3. de support commiunity

deze heeft u gevonden maar heeft ook een zogenaamde Dutch section. 

als u de community pagina opent vind u in het midden een overzicht van andere talen waaronder Dutch.

hierin worden Nederlands talige berichten geplaatst en in het Nederlands beantwoord. regelmatig door mevrouw silvia.t

https://community.mcafee.com/t5/Dutch-Consumer-Support/bd-p/consumer-dutch

als u op een bericht klikt dat door haar is beantwoord vind u vaak onderaan info hoe support en service is te bereiken en telefoonnummers voor Nederland alswel Belgie

ik hoop dat deze informatie u zal kunnen helpen om de officiele McAfee support te bereiken als u het opnieuw nog eens nodig heeft.

mochten er nog vragen zijn dan probeer ik of iemand anders die voor u te beantwoorden

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

• Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

• Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community