cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Problemas com McAfee Solidifier / Qualquer comando sadmin retorna "McAfee Solidifier is not running"

Estou com problemas em duas PCU50 na quais foram instalados o McAfee Solidifier 4.0.0.1494, onde após a instalação tudo correu bem, mas alguns momentos depois parou de comunicar com o servidor ePO, e quando fui até a máquina checar o que estava acontecendo reparei que qualquer comando sadmin que eu degitasse retornava uma msg dizendo "McAfee Solidifier Service: Service is not running."

Alguem poderia me ajudar?

Atenciosamente.

0 Kudos
6 Replies
catdaddy
Level 20

Re: Problemas com McAfee Solidifier / Qualquer comando sadmin retorna "McAfee Solidifier is not running"

Moved to Endpoint Security>Application and Change Control (Solidcore) > Discussions - By Moderator for better assistance.

Cliff
McAfee Volunteer
0 Kudos
neelima
Level 12

Re: Problemas com McAfee Solidifier / Qualquer comando sadmin retorna "McAfee Solidifier is not running"

Alexandre,

You are using a very old version of the product. Version 6.1.3 is the latest version for Application Control.

Thanks,

0 Kudos

Desculpe mas passei numero da versão errado, estou trabalhando com a versão 6.1.2.394.

Alguem poderia me ajudar?

0 Kudos
neelima
Level 12

Can you file a support request? They will be able to help for this version.

0 Kudos

20141126_143823.jpg

0 Kudos
shahids75
Level 9

Open Services.msc and check the service status. If its disable then, boot system in safe mode and change the service state to automatic.

0 Kudos